Úlohy 2. ročník, 4. kolo

4. kolo

Termín spuštění
3. 2. 2016 23:59
Termín odevzdání
13. 3. 2016 23:59
Zveřejnění výsledků
17. 4. 2016 02:00
Zadání
cenok.pdf
Výsledková listina
zobrazit

Seznam úloh

Tato úloha je úlohou prvního kola a má nastavený bodový malus 20%. Maximální počet, který můžete nyní získat je 2 bodů.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexan.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -
Tato úloha je úlohou prvního kola a má nastavený bodový malus 50%. Maximální počet, který můžete nyní získat je 5 bodů.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexan2.pdf
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexan3.pdf
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
lexanx.pdf

Poklad 4. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
poklad.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
2
Zadání
filtre.pdf
Tato úloha navazuje na její lehčí variantu, kterou doporučujeme vyřešit jako první.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
3
Zadání
filtre.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
- stáhnout
Tato úloha navazuje na její lehčí variantu, kterou doporučujeme vyřešit jako první.
Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
5
Zadání
filtre.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
- stáhnout

Reportér 8. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
reporter.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout

!Skif 9. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
skif.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout stáhnout