Úlohy 3. ročník, 1. kolo

1. kolo

Termín spuštění
19. 9. 2016 12:00
Termín odevzdání
30. 11. 2016 23:59
Zveřejnění výsledků
15. 1. 2017 22:36
Zadání
vzpoura-toastovacu.pdf
Výsledková listina
zobrazit

Seznam úloh

Toasty 1. úloha

Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
toasty.pdf
Vzorová řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -
stáhnout stáhnout

Prodlužky 2. úloha

Typ úkolu
Odpověz Sfinze!
Počet bodů
10
Zadání
prodluzky.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -

Zdroj 3. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
zdroj.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -

Mosty 4. úloha

Typ úkolu
Rozmysli, popiš a naprogramuj!
Počet bodů
10
Zadání
mosty.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -
Tato úloha je teoretického rázu, tvým úkolem zde není napsat program v klasickém slova smyslu. Namísto toho se po tobě chce vytvořit obrázek (diagram) programu pro kuličkový počítač dle specifikace. K obrázku také prilož popis základní myšlenky, na které je program založen. Tato úloha je seriálová, což znamená, že se s kuličkovým počítačem budeš setkávat po celý letošní ročník FIKSu. V každém z následujících kol využiješ znalosti z kol předcházejících.
Typ úkolu
Zamysli se!
Počet bodů
10
Zadání
kp1.pdf
Vzorové řešení
Popis řešení Kód řešení
stáhnout -